• Commissies & werkgroepen

• De scheidsrechters commissie bestaat uit: Patrick, Jasper en Julia.

Mail: scheidsrechters@kvfurore.nl

• De technische commissie bestaat uit: Angelique, Yoore (regelt ook de shirts), Sander, Amy, Sven, Kaylee en Nils.

Mail: tc@kvfurore.nl

• Sponsor commissie

De sponsor commissie bestaat uit: Thomas en Nils

Mail: sponsorcommissie@kvfurore.nl

• Activiteiten commissie

De AC organiseert feestjes en activiteiten voor iedereen: vanaf de kangoeroes t/m senioren.

De activiteiten commissie bestaat uit: Martin, Henk, Heleen, Eline, Rox, Sienna, Yara.

Mail: ac@kvfurore.nl

• Kantine commissie

De kantine commissie zorgt voor alles wat erin de kantine gebeurd. Het regelen van de inkoop van dranken en versnaperingen tot de kantine dienst. Tijdens de kantine diensten is er altijd iemand van de commissie aanwezig als coördinator.

De kantine commissie bestaat uit: Sandra, Patricia, Wanda, Amy & Elisa.

Mail: kantine@kvfurore.nl

• Materiaal commissie

De materiaal commissie is onderverdeeld in de Gouden oude ploeg, Technische Kantine Beheerder en Veldbeheerder. Deze commissie vergadert regelmatig waarin lopende en nieuwe klussen worden besproken om deze vervolgens te begeleiden. Tevens organiseert de commissie de zogenoemde werkersdagen met als doel kleine reparaties, aanpassingen en grotere onderhoudszaken uit te voeren.

De G.O.-ploeg werkt iedere woensdagmiddag om de velden, kunstgras en gras, te vegen en te maaien. De omgeving van de velden en de kantine bij te houden. De G.O.-ploeg is iedere week actief in de periode van half maart t/m eind oktober.

De materialen commissie bestaat uit: Oene, Ron, Henk, Joost, Paul, Cor, Andre, Martijn, Cor, Mieke en Bram.

Mail: materiaal@kvfurore.nl

• Pinksterkamp

Elk jaar gaat Furore met de jeugd op pinksterkamp, pupillen tot en met junioren. Een groot kamphuis ergens in Nederland en een weekend vol gezelligheid en plezier.

Pinksterkamp staat in het teken van een bepaald thema (rode draad) en daaromheen worden veel sport en spel activiteiten georganiseerd door een grote groep vrijwilligers.

De kerngroep Pinksterkamp bestaat uit: Martin, Kaylee, Sandra en Sandra. Daarnaast zijn er nog veel vrijwilligers die elk jaar mee gaan op kamp.

Mail: pinksterkamp@kvfurore.nl

• Schoolkorfbal

Het schoolkorfbaltoernooi is niet weg te denken bij korfbalverenigingen en dus ook niet bij ons! Iedereen jaar verzamelen basisscholen uit de Zaanstreek zich op de Omzoom. Groepen 4 tot en met 8 strijden voor de winst. Met een week lang elke avond wedstrijden en een tombola staan de kantine en de velden vol spelers en supporters!

De werkgroep schoolkorfbal bestaat uit:
    Henk, Rick, Anouk, Kaylee en Yara.

Mail: schoolkorfbal@kvfurore.nl

• Stichting Beheer Provily Sportpark

De werkgroep SBPS bestaat uit: Paul

Mail: info@kvfurore.nl

• Redactie

De redactie van Furore is onder andere verantwoordelijk voor de communicatie met onze leden via de website, social media en nieuwsbrief.

De redactie bestaat uit: S
    ander, Dionne, Jasper en Sanne.

Mail: redactie@kvfurore.nl